NE LÉPJ AZ ÖRDÖGRE!

 

 

Annyian játszhatjuk, ahányan vagyunk. Nagy kört alakítunk, kiolvasunk egy figyelőt. Az a kör közepére húz egy kis kört, szemet, orrot, szájat rajzol neki: az lesz az ördög. Majd kívül megy a körön, figyel. A játékosok erősen megfogják egymás kezét, s húzzák-vonják a másikat, az a cél, hogy valaki rálépjen az Ördögre. A kör persze hullámzik, kanyarodik, de egymás kezét ne engedjük el! A figyelő figyel, s aki rálép az ördögre, azt kiállítja.

Addig játszunk, míg három játékos nem marad a körben, ők döntik el, hogy ki lesz a győztes. Ugyanis ha a három közül egy rálép, a másik kettő már nem tud olyan kört alkotni, hogy kikerüljék az ördögöt, vagyis a két játékos lesz a győztes. Az új játékhoz új figyelőt olvasunk ki, és elölről kezdjük.