HATVANHAT
Ketten a legjobb j�tszani, magyar k�rty�val. A csomagb�l k�l�n tessz�k a hetest, nyolcast, kilencest. Az �sszal, t�zessel, kir�llyal, fels�vel, als�val j�tszunk - ez az �t�ssorrend, er�ss�gi sorrend is!
Adut �gy v�lasztunk, hogy az oszt� h�rmat leoszt, a k�vetkez�t felv�gja, az az adu, ad m�g k�t lapot, s a csomagot az adura teszi. Az adut az adu als�val lehet kicser�lni, ha rajtunk a h�v�s joga. Kir�ly, fels� egy k�zben h�szat jelent, adusz�nb�l negyvenet. Ha rajtunk a h�v�s, kij�tszhatjuk, vagy ha k�szen vagyunk vele, csak bemutatjuk.
Hatvanhatig kell j�tszani (az �sz tizenegyet, a kir�ly n�gyet, a fels� h�rmat, az als� kett�t, a t�zes t�zet �r), de �gyelni kell a maccsra is (harminch�rom).
Az emel� indul, h�v egy lapot, az oszt� �ti, ha akarja vagy tudja. (M�g nem fogyott el a csomag, vagy ha nem takartunk, nem musz�j sz�nre sz�nt tenni �s fel�l�tni!)
Az �t�s ut�n �j lapot h�zunk, el�sz�r az, aki �t�tt. Akkor takarunk, ha csupa nagy �rt�k� �t�lap van a kez�nkben (de ha m�r egy lap fedi az adut, se takarni, se cser�lni nem lehet!), ezzel r�k�nyszer�tj�k az ellenfelet a sz�nre sz�nt tev�sre �s a fel�l�t�sre. Ha letakarunk, de nem nyer�nk, nem j�n �ssze a hatvanhat, akkor az ellenf�l vesz lapot, m�gpedig, ha nincs maccsa, kett�t, ha �t�se sincs, h�rmat. Ha siker�l a takar�s, mi vesz�nk ugyanennyit.
Ha elfogyott a csomag, k�telez� a fel�l�t�s �s a sz�nre sz�nt tev�s! Ha nem takart senki, az is nyert, aki utolj�ra �t, akkor is, ha nincs meg a hatvanhatja.
Ha van maccsa (harminch�rma) az ellenf�lnek, egy lapot vesz�nk a f�lretett k�rty�kb�l, ha nincs, kett�t, ha �t�se sincs, h�rmat!
H�t pontig j�tsszuk. Aki a h�t pont alatt egy pontot se szerzett, sn�jder lesz, dupl�n vesz�t!